Koliko su ustvari efikasne kineske vakcine?

Direktor kineskog Centra za zarazne bolesti Gao Fu po prvi put je u javnosti priznao da njihova vakcine imaju vrlo nisku učinkovitost. “Nemamo veoma visoke stepene zaštite”, kazao je Fu na konferenciji u jugozapadnom gradu Chengdu, a prenosi AP.

Bosna i Hercegovina 11.04.2021 | 16:08
Koliko su ustvari efikasne kineske vakcine?

Prema njegovim riječima vlada razmišlja o tome da li u budućnosti treba koristiti neke druge vakcine u procesu vakcinacije.

“Sada se formalno razmatra da li bismo trebali koristiti različite vakcine iz različitih tehničkih linija za postupak imunizacije”, kazao je Fu.

AP podsjeća kako je Peking distribuirao stotine miliona doza širom svijeta na taj način pokušavajući ugroziti povjerenje u efikanost vakcina poput Pfizer-BioNTech koja je izrađena novom mRNA tehnologijom.

Takođe se navodi kako drugi kineski zvaničnici nisu bili spremni komentarisati Fuove riječi, ali su otkrili da se radi na razvoju mRNA vakcine.

“Vakcine protiv mRNA razvijene u našoj zemlji takođe su ušle u fazu kliničkog ispitivanja”, rekao je zvaničnik Wang Huaqing.

Stručnjaci kažu, a prenosi AP, da bi miješanje vakcina ili sekvencijalna imunizacija mogla povećati efikasnost.

Britanski istraživači proučavaju moguću kombinaciju Pfizer-BioNTech i tradicionalnoe vakcine AstraZeneca. Vakcine koje su napravila dva državna proizvođača lijekova, Sinovac i Sinopharm, izvezena su u 22 zemlje, uključujući Meksiko, Tursku, Indoneziju, Mađarsku, Brazil i Tursku, navodi ministarstvo inostranih poslova.

Istraživači u Brazilu utvrdili su da je efikasnost vakcine Sinovac u prevenciji simptomatskih infekcija niža od 50,4%, blizu praga od 50% na kojem zdravstveni stručnjaci kažu da je vakcina korisna. Za usporedbu, utvrđeno je da je vakcina Pfizer-BioNTech djelotvorno 97%.

Zdravstveni stručnjaci kažu da se kineske vakcine neće prodavati u Sjedinjenim Državama, zapadnoj Evropi i Japanu zbog složenosti postupka odobrenja.

Portparol Sinovaca Liu Peicheng priznao je, navodi AP, da su pronađeni različiti nivoi efikasnosti, ali rekao je da to može biti posljedica starosti ljudi u studiji, soja virusa i drugih faktora.

On je takođe rekao da studije smatraju da bi zaštita “mogla biti bolja” ako je vrijeme između vakcinisanja duže od trenutnih 14 dana, ali nisu dale naznake da bi to moglo biti uobičajena praksa.

Peking još nije odobrio nijednu stranu vakcinu za upotrebu u Kini. Gao nije dao detalje o mogućim promjenama u strategiji, ali je kao mogućnost naveo mRNA.

“Svako bi trebao uzeti u obzir dobrobit mRNA vakcina za čovječanstvo“, rekao je Gao. “Moramo ga pažljivo pratiti i ne zanemariti samo zato što već imamo nekoliko vrsta vakcina.”

(N1)

Komentari / 39

Ostavite komentar
Name

Stanisavljevic

11.04.2021 14:21

Sve su efikasne u uništenju zdravlja onog ko se vakcinisao

ODGOVORITE
Name

Zato sto

11.04.2021 15:52

Sadrzaj u ovim flasicama moze samo efikasno urusiti zdravlje, ovo glupim nije jasno.

Name

Denis

11.04.2021 16:31

Nema sta. Bas me zanima gdje si ti studirao medicinu. A da ti si to procitao na netu

Name

Vakcina

11.04.2021 18:11

Tebi je zdravlje uništeno i bez vakcine....

Name

BL

11.04.2021 15:13

Auuuu,sta uradi Vule.

ODGOVORITE
Name

Re

11.04.2021 15:52

Gdje si vidio da Kinez nesto napravi SEM copija. To su znala maladeca

Name

Re Re

11.04.2021 17:53

Majstori su u laganju...nema im premca!!!

Name

General

12.04.2021 05:25

Prevaranti i lazovi gdje god da su.

Name

Miloš

11.04.2021 15:25

Uvjerljivo imaju najmanju zaštitu, a uvjerljivo su najskuplje. To je i Vučić izjavio jer se njom vakcinisao.

ODGOVORITE
Name

Ozzy

11.04.2021 16:04

Ti stvarno vjerujes da se ti mafijasi pelcuju??? Dokle god nam je takvih naivaca dotle ce ova banda i da vlada. A ima vas brate...

Name

Sinovak

11.04.2021 18:10

Miloše, Vučić se vlakcinisao Sinofarm vakcinom Ovaj tekst je za Sinovak vakcine za koje se od početka zna da imaju stepen zaštite od oko 50%. Srbija nije naručila Sinovac vakcine.

Name

Nikola ozren

11.04.2021 15:28

Ovi koji se vakcinisu moraju ponovo ponoviti sa 2 nove doze jer se ne pikaju ove nisu efikasne.Experiment se odvija nesmetanim tokom ovce bleje.

ODGOVORITE
Name

PLANdemija

11.04.2021 15:57

Naljmanje 5 doza...

Name

gergely

11.04.2021 15:48

Samo saljite lideru regiona Srbiji njima je bitan kvantitet,a ne kvalitet.

ODGOVORITE
Name

Re

11.04.2021 16:32

Poletio Vule da bude prvi najbolji a na kraju ce ispasti najgori.

Name

Srpkinja iz Srbije

11.04.2021 17:00

A koji si ti faktor da pricas sta je bitno Srbiji ?!?! Nit ' si Srbin , nit ' imas drzavljanstvo Srbije , a verovatno nikad nisi ni bio u Srbiji . Pa , ipak nadjes za shodno da čak i na ovu temu pomenes Srbiju . Sta te muči, Bošnjače , kazi slobodno, potajno sanjas da se vratiš na fabricka podesavanja, vuče te, kopka, kopka, rado bi da opet budes Srbin ?! Sto se tice vakcina, efikasnost je sledeca : fajzer 95% , Sputnik V 92% , Sinofarm 79% . U Srbiju NISU uvezene vakcine Sinovak koje se u ovom tekstu pominju , njihova efikasnost je 50% , ali bolje i to nego nista ( vi ste dobili donaciju od Turske vakcina Sinovak i treba da im budete zahvalni ) .

Name

Re

11.04.2021 17:54

Slažem se...

Name

Sinova

11.04.2021 18:22

Ljudi Kina ima bar pet različitih vrsta vakcine. Ovdje je riječ o Sinovac vakcini a Srbija je nabavila Sinofarm vakcine koje su daleko uspješnije. Guglaj te mslo prije nego se provalite u svojoj mržnji.

Name

Ipe

11.04.2021 15:49

Svaka vakcina koja je prosla klinicka ispitivanja uspjesno je dobra. ja i ne znam koju je vakcinu moje dijete dobilo,od kojeg proizvodjača,ali sam zahvalan na svim vakcinama koje su stvorene. od vakcina protiv djecije paralize,do vakcina protiv HPV-a. Treba se i protiv covid-sars-2 vakcinisati,i da se vratimo zivotima svojim normalnim. ovi sto provode kampanju protiv vakcinisanja,treba im sve vakcine koje dobijaju u zivotu zabraniti.

ODGOVORITE
Name

Lana

11.04.2021 16:11

Slazem se i predlazem da nikad vise ne idu kod foktora i ne uzmu nikakav lijek osim rakije?

Name

Re Ipe

11.04.2021 16:30

E moj Ipe, uzalud zboris, tesko je mudrome medju budalama besjediti.

Name

?

11.04.2021 16:48

Apsolutno se slazem,neznaju gdje suplji,dobili su toliko vakcina u zivotu a sad im smeta ova 1-2

Name

Realista

11.04.2021 16:58

Tako razmišlja neko ko je normalan i ko ima imalo znanja i zdravog razuma. Vjeruj mi da mnogi ne razmišljaju tako. Ja dijelim isto mišljenje kao i ti ali ne vrijedi našim "stručnjacima", jer bi oni da im se napiše sastav na vakcini!!! Kao oni bi to razumjeli, pa nije im to keks oa da znaju recept.

Name

Robert Koch

11.04.2021 17:10

Jesu tvojoj djeci, ali djeci Bila Gejtsa nisu . Po priznanju kucnog lijecnika 4. njegove djece nije primilo nikad nikakvu vakcinu !!!

Name

Re Ipe

11.04.2021 17:29

Treba im silom zakona nametnuti obaveznu vakcinaciju. Ne moze se zivjeti u zajednici a ugrozavati njen opstanak.

Name

Re Ipe

11.04.2021 17:58

I ja sam svoju djecu vakcinisao sa svim vakcinama koje se daju do 7 godine. One štite da se nemogu zaraziti, a ove nazovi vakcine protiv kovida iako ih i primiš opet se možeš zaraziti. Uz to moraš se potpisati da je primaš na sopstvenu odgovornost, što znači da nikoga ne možeš tužiti u slučaju neželjenih efekata ili smrti.

Name

No.1

11.04.2021 18:16

A ko je tebi rekao da su vakcine protiv SARS-cov2 klinički ispitane? Koliko ja znam, da bi vakcina bila odobrena treba da prođe od 4-5 godina ispitivanja i to ovim redom: 6 mjeseci laboratorijskog ispitivanja, zatim 3x6 mjeseci ispitivanja na životinjama, pa onda ponovo 6 mjeseci laboratorijskog ispitivanja, pa onda 3x6 mjeseci ispitivanja ali sad na ljudima - dobrovoljcima koji prime novac za to i na kraju opet 6 mjeseci laboratorijskog ispitivanja, a ti pozivaš da se ljudi vakcinišu vakcinama koje su bile na ispitivanju ukupno 6 mjeseci i koje su nužno odobrene, jesi li spreman da preuzmeš odgovornost ako se tim ljudima, koje si pozvao, nešto desi. Neka se svako informiše i odluči da li će se vakcinisati ili ne, nemojmo mi uticati na njih, a što se tiče ovih koji su protiv vakcinisanja neispitanim vakcinama za SARS-cov2, pa oni se nisu izjasnili da su protiv ispitanih vakcina koje poznajemo, informiši se i razmisli prvo šta ćeš pisati, prije nego što napišeš nešto.

Name

Re: IPE

11.04.2021 18:21

Za Roberta Coha: vijest na koju se pozivaš je lažna. Ne smiješ vjerovati svemu što nađeš na internetu ili ti je neko poturi. U nauci postoji pojam plasirane vijesti. Evo ti primjer: zamisli da RTRS objavi prilog o Dodiku kako je on nije lopov. Da li bi ti po sili prihvatio to kao tačno. Inače, Melinda Gates je 2019. godine u jednom Facebook postu potvrdila da su sva njena djeca vakcinisana. Porodics Gates je na razvoj vakcina potrošila sume o kojima ti i ja ne možemo ni da sanjamo...pusti antivaksere kraju i slobodno se vakciniši. Korons češ fasovati i ovako i onako. Sa vakcinom češ ostati živ, bez vakcine se kockaš u svoj život. Vjeruj mi, 16 dana sam se borio za život...

Name

Re No.1

11.04.2021 19:32

Niste dobro upuceni sto se tice faza ispitivanja vakcina. Izmjesali ste laboratorijske i klinicke faze. Ne postoje ni ogranicenja u mjesecima ili godinama za pojedine faze ispitivanja, radi se onoliko brzo koliko resursi (mateijalni i ljudski) dozvoljavaju. Neke vakcine se ispituju i po 10 godina, neke se ispituju 2-3 godine, u prosjeku je to oko 4 do 5 godina. Vakcine za kovid uradjene su izuzetno brzo jer je bilo resursa na pretek, a za sve koje se danas koriste (izuzev Kineskih) testiranje je dokumentovano i rezultate mozete naci u naucnim casopisima i sami ako citate engleski jezik. Siguran sam da su i Kinezi objavljivali radove, ali ja Kineski jezik ne znam tako da ne mogu tvrditi odgovorno. Sta god mi mislili o farmaceutskoj industriji, naucnim casopisima se moze vjerovati jer je prakticno nemoguce lazirati rad u peer reviewed casopisu. Pitajte svog ljekara, sigirno je pouzdaniji izvor informacija od bilo cega sto mozete sami procitati na internetu. Sto se tice odgovornosti, za svaki medicinski zahvat morate potpisati da sami snosite odgovornost. Svaki lijek koji ste ikada popili takodje pijete na sopstvenu odgovornost. Ja iskreno ne vidim zasto bi sa vakcinama bilo drugacije.

Name

Putnik 2

12.04.2021 11:00

Za Re A ko si ti da nameces svoju volju drugima?ko ti daje pravo da ti i takvi kao ti odlucujete kako ce neko da zivi?Zar vi nevidite sta pisete? Sta dobijate od svega toga?A ako hocete polemiku i diskusiju moze tu sam,al stvarno vas ne razumijem.Molim odgovor.

Name

Eeeeeee

11.04.2021 16:25

Moji ljudi ,znate li da ovaj preparat koji vam ubrizguju ne moze da se zove vakcina.Ovo je geneticka prica kojom se stvaraju antitijela ali do kadaaaa?Hoce li ikada stati proizvodnja antitijela?? Ne zna niko,mozda hoce kad te pelcuju nekom novom ali da uspori raast antitijela...

ODGOVORITE
Name

Svetlost

11.04.2021 16:30

Hm, N1?

ODGOVORITE
Name

Mrkva

11.04.2021 17:20

SPUTNJIK V zakon

ODGOVORITE
Name

Vani

12.04.2021 15:22

Inace ako niste upuceni sputnik v i ozloglasena AZ imaju potpuno isti sastav

Name

tanja

11.04.2021 18:10

Kineske su jedine rađene po staroj tehnologiji, ali je istina da pružaju najmanju zaštitu, moja sestra u Srbiji je vakcinisana i revakcinisana kineskom, prošao je i dovoljan period od revakcine i eno od deteta dobila koronu, pozitivna, ali ima blaže simptome, Njen muž je primio onu okfordsku Astra Zeneku i nije se zarazio od nje i deteta.

ODGOVORITE
Name

nista od toga

11.04.2021 18:37

mnogo slabo

ODGOVORITE
Name

General

12.04.2021 05:24

U Brazilu testiranja pokazala jedva 50% da su efikasna.

ODGOVORITE
Name

Ruske vakcine

12.04.2021 10:54

Su br. 1 u svijetu.

ODGOVORITE
Name

Najkvalitetnije

12.04.2021 10:56

Nabolja zastita i najsigurnije, ruske naravno,kada se vec vakcinisemo!

ODGOVORITE