СНСД покушава да откаже локалне изборе

Потпредсједник ПДП-а Игор Црнадак поздравио је данас коначну одлуку ЦИК-а о одржавању локалних избора у БиХ 15. новембра. Он каже да су избори су највеће и најважније демократско право свих грађана и да се не смије угрожавати.

Република Српска 24.05.2020 | 13:27
СНСД покушава да откаже локалне изборе

„Очигледно је да се СНСД и њихови партнери плаше избора, јер су управо они довели до одгађања, а сада покушавају да избора уопште не буде. Морални парадокс је то што се СНСД жали на помјерање избора са октобра на новембар, а до тога је дошло јер они нису хтјели гласати да се обезбједи новац за изборе. Такође, није случајно да је градоначелник Бањалуке, Игор Радојичић, најавио да ће цијела БиХ постати случај Мостар, јер он може остати на тој позицији само ако се избори не одрже“, каже Црнадак. 

Црнадак каже да СНСД већ два мјесеца непрестано плаче за Бранком Петрићем и старом изборном комисијом, иако знају да нису у праву. Из документа ПС БиХ којим се именује Жељко Бакалар види се да га је потписао Небојша Радмановић, који то сигурно не би урадио да се ради о незаконитој радњи.

„И коначно, све одлуке у последње вријеме, укључујући и јучерашњу о одржавању избора 15. новембра ЦИК је донио једногласно, 7-0, што значи да су за њу гласали и 'нови' и 'стари' чланови ЦИК-а“, додаје Црнадак. 

Он истиче да је претходну сједницу НСРС обиљежио је још један простачки испад Милорада Додика и највеће угрожавање интегритета Народне скупштине и народних посланика, када је Додик јавно признао да их прислушкује. 

„То што је након тога изјавио да се шалио, то је тек јадно. Нека се шали код куће и на својим приватним дружењима. А још је јадније када Додик поручује да не треба расправљати о прислушкивању, него о 3000 лажних виза издатих у Амбасади БиХ или о томе да је БиХ послала адвоката Насера Орића, Јасмину Ћосић Дедовић, у Хаг да буде судија једног  међународног суда.

Па то је све његов посао, то је све одговорност СНСД-а и њихове коалиције“, каже Црнадак и додаје:

„Ако је издато 3000 лажних виза, господине Додик, шта чекате? Смијените тог амбасадора, то је искључива надлежност Предсједништва БиХ. Такође, народ треба да зна да су одлуку о упућивању Јасмине Ћосић Дедовић у име БиХ у хашки суд донијели и потврдили ВСТС, који води кадар СНСД и Министарство правде БиХ, који води кадар ХДЗ. И опет исто, СНСД највише галами, а сва одговорност је на њима“, додаје Црнадак. 

Црнадак у вези мисе за Блајбург у Сарајеву и резолуције у ПД ПС БиХ каже да ПДП једва чека посебну сједницу НСРС, да се до краја види да СНСД није хтио да се замјери Блајбургу, како се не би замјерио ХДЗ-у. 

„Као што су подржали трећи ентитет на штету Републике Српске, тако су и сада били против осуде одржавања мисе која је служена за усташе из Блајбурга“, закључује Црнадак. 

(БН ТВ)

Коментари / 89

Оставите коментар
Name

Бобан

24.05.2020 11:45

Мозете поставит било кога за изборе додик це опет покрасти са овим својим јер он само то зна а јос сад је ојацан са саторима!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

24.05.2020 12:06

Готови су. Нема крађе, штампе лажних листића, врећа убачених. Крај крађи, зато кмече.

Name

за Бобан

24.05.2020 12:33

Сад је јос јаци, има овог Мицу дангубу, овај нагони воду да раскопају Бијељину и онда је све готово али неце народ дати. Овај пут је народ препознао на вријеме лопове и преваранте.

Name

А

24.05.2020 12:46

Вјероватно! Људи су у лошој материјалној ситуацији и лако је манипулисати њима, нажалост! ?

Name

клм

24.05.2020 12:49

Лазес издајнице.

Name

Ре

24.05.2020 13:32

Незаконито изабрани цланови ЦИК-а не могу одлуцивати о изборима сто је потпуно исправно од стране СНСД-а и ХДЗ-а.

Name

АТЛАНТИДА РЕ БОБАН

24.05.2020 14:02

Слажем се са крађом, али забољела их је то што овај ЦИК више није под контролом Додика и неће бити стампања гласачких листића у Лактасима где су биле велике манипулације...бар се тако чини.

Name

Вец

24.05.2020 14:26

Вец кукате. Избори це бити покрадени. Свјесни сте своје немоци. Неце народ за вас да гласа јер сте неозбиљни и само кукате.

Name

Јел њега зову сир и кајмак

24.05.2020 15:23

Једно око гледа у сир а друго у кајмак.

Name

Б ЛУКА !

24.05.2020 15:49

ПОБЈЕДА МЛАДИХ , ПОЛИТИЦКИХ , ЛАВОВА И ЛАВИЦА

Name

ре Јел њега зову сир и кајмак

25.05.2020 12:51

Лијеци се цовјеце, смијес се нецијем инвалидитету. Слабо психијатрија ради ових дана.

Name

Рв

24.05.2020 12:02

Бога ми у вези ових 3.000 виза спомиње се више имена.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јоксим

24.05.2020 12:10

"Одгођени избори у правилу се проводе у року од седам дана,, а најкасније 30 данс од дана који је одређен за гласање на редовним изборима" прочитајте поглавље 14 изборног закона БИХ.Потпуно јасно и недвосмислено. ЦИК је одгодио изборе тачно 41 дан. Све нам је тако, овде важе закони силе. Надам се да ће се наћи нека политичка партија која ће покренути спор пред надлежним судом. На жалост ови су одмах на почетку показали да су ту да крше а не проводе закон. Не мислим да су други били бољи нити да ће они који ће доћи после њих бити бољи, али због овог треба покренути спор, како би се показало да нисмо баш толике незналице.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Контравезни бизнисмен

24.05.2020 12:14

Теби је свеједно Црнадак кад год буду избори нити ћеш ти побиједити ни неко из СДСа....Ја не знам зашто се уопште и одржавају кад се већ зна побједник само се бацају паре ... Ко ће сад слушати до новембра ове лајаве из СДСа...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Доста висе

24.05.2020 17:28

Господине Црнадак та васа изјава да се СНСД боји избора у најмању руку је смијесна и циста демагогија која треба да оцврсне васе бирацко тијело. И ви и ја и сви остали знају да је на локалним изборима специфицност од опстине до опстине али да су сада опсти избори васа коалиција би остала испод 25% гласова и то са Драскицем на целу свих вас опозиционара. Власт има ДВОТРЕЦИНСКУ вецину и то ниста неце промијенити.

Name

Ана

24.05.2020 12:22

Начекат ће се данашња опозиција да побиједи на изборима , само ми није јасно на чему заснивају свој оптимизам ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

борац

24.05.2020 13:14

Кад данас свако писе коментаре.Има политика које постоје од другог свјетског рата нису биле на власти и неце ни бити напримјер комунистицка партија у Аусрији или Њемацкој али постоје код нас ако ниси на власти одустани ста је циљ власти?Па наравно красти.

Name

ре

24.05.2020 13:39

На чему Ви константно заснивате одбрану позиције? Дајте конкретан примјер.

Name

Ре-Ана

24.05.2020 15:05

Само поштени избори. Сасвим довољно.

Name

Ре Ана

25.05.2020 08:12

Ботино јадна! Заснивају на томе,сто сте све покрали и приватизовали. Зар неко мозе подрзавати,убиства,пљацке,корупцију,лаз,бахатост....бас си јадна.

Name

лудило

25.05.2020 09:03

Оптимизам опозиције исти као и данашње позиције РС биће без програма и нормалног живота народа и бораца РС,да се даље сналази и једе коријење и гљиве у опљачканој и презадуженој РС.

Name

Гојко

24.05.2020 12:27

Ха ха ха, чуј Додик се боји избора, па ви ни цензус нећете проћи, ни десет посто вас неће бити! Сами себе лажете.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

24.05.2020 13:23

А ста ти мислис засто је Баја у задње вријеме тако нервозан и агресивнији него инаце?Испитују они јавно мнење сваких неколико мјесеци за своју интерну употребу,и зна Баја тацно како се котира.И није задовољан!Популарност опада,пара све мање,ЦИК изгубио,скоро све "папке" потросио,а избори се близе!Тресе се столица,посебно у Бања Луци,гдје је људима ових мафијаса преко гусе,а врло брзо након тога следи и потпуни пад.Пред нама је.

Name

Пацино ал

24.05.2020 13:35

Истина.

Name

Мићко

24.05.2020 13:42

Гојко, тако је!

Name

Бањалука

24.05.2020 16:21

Задње испитивање јавног мнења каже да СНСД у Бањалуци има 61% подршку а Радојичић 58 %

Name

Ре Бања Лука

24.05.2020 16:45

Постоје двије врсте резултата истразивања јавног мнења,једна врста су стварни подаци који слузе за унутарстранацку употребу,да странка зна гдје се тацно налази у датом тренутку,а друга врста су фризирани резултати истразивања који се подастиру јавности да се створи утисак код градјана,превасходно цланства,да су популарнији него сто стварно јесу.Ти си оцигледно процитао ове друге резултате,а ја цу ти из прве руке реци да је Бања Луци и Бањалуцанима ове мафијаске власти преко гусе,само цекају да им виде ледја и продису,опозиција само треба да каналисе то незадовољство и багри не дозволи да опет покраде изборе.

Name

Ре бања лука

24.05.2020 17:07

Анкету врсила АТВ,испитаници су били запослени у јавним предузецима,провјерено...

Name

ЗА БАЊА ЛУКУ - БАЊА ЛУКА

26.05.2020 06:13

ЈЕСИ ЛИ СЕ ПРОБУДИО. ЈА МИСЛИО 113 %. МАЛО СУТРА СА КИМ ГОД КОНТАКТИРАМ СЛАБО ИХ ИКО ВИШЕ И ВОЛИ. НЕ ВОЛЕ ИХ ПОЈЕДИНИ И ЊИХОВИ. ВЕЋИНА КАЖЕ ДА НИКАД ВИШЕ НЕЋЕ ГЛАСАТИ ЗА ЊИХ. МАЛО ВАС ЈЕ ОСТАЛО.

Name

Ана

24.05.2020 12:36

Заборављате да сте 70%гласова освојили на несрећи породице Драгичевић?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

24.05.2020 12:55

Мало је 70%. Хахахахахаа То ни врхунски магови изборне стратегије нису извели. Али зна Ана.

Name

ре Ана

24.05.2020 13:42

Кад се тако здушно бринете што не кометаришете зашто се није макло са мртве тачке кад је у питању породица Драгичевић? Очигледно да живите на државним јаслама кад су Вам пуна уста владајуће олигархије.

Name

ре Ана

24.05.2020 13:59

Заборављате да сте од поцетка владавине све унистили и ову дрзаву довели на руб пропасти. Народ је све то осјетио а посебно сада за вријеме короне, затварање у куце ,дуге цијеви као да је ратно стање, казне јадном народу, народ је осјетио пријетњу и превару па како да гласа за вас? Све радите насилно,само будала и болестан мозе да вас подрзи...

Name

Ана за Ре Ана

24.05.2020 15:28

Сачекајте мало сад ће новембар , видјећемо ,а шта је то опозиција урадила па да побиједи ? Побједник се зна , само немојте , опет , кукати да сте покрадени , заклињати се да нећете ући у Скупштину ....

Name

Ана за Ре

24.05.2020 15:37

Наравно да знам ,наравно да мислим на 70% од укупно освојених гласова које је ПДП као странка освојила , а ништа бољи нису и ови и СДС , нигдје их не би било да нису искористили трагедију породице покојног Давида Драгичевића .

Name

ре Ана

24.05.2020 17:32

Ја мислим да је опозиција ипак 113% гласова стекла на томе.

Name

Ана за Ре Ана

24.05.2020 19:02

Важно је да ми дијелимо мишљење да се опозиција на прошлим изборима окористила на трагедији једне породице , а колики је процент , то је најмање важно .

Name

Цх

24.05.2020 21:17

А ти заборављас да је снсд покрао и купио најмање 70% гласова које је „освојио” на општим изборима

Name

Ре

25.05.2020 09:08

Алооо црвена резимска, не рези!

Name

Ре за Ану

25.05.2020 11:38

Е,тако и тебе нека снадје као породицу Драгицевиц! Срам те било,јос се спрдас са тим.

Name

Силни

24.05.2020 12:37

Господине, морате оптику на вид направити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

24.05.2020 13:22

Не бојите се Бога?

Name

Силни

24.05.2020 15:56

Ја сам атеиста...

Name

Милан

24.05.2020 12:38

Покушавају да се избори не одрже, плаше се промјена у ЦИК-у, те неће моћи покрасти изборе, а они само крађом побеђују.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Милан

24.05.2020 12:50

Је ли ти знас гдје се броје гласови ?

Name

Трн

24.05.2020 12:44

Неце да се замјери ради Предсједнице РС и још неких од министара и тако .Цовиц је у рату стајао на страни свог народа а овај наш бјезао. Увијек под изговором како је добио орден од Карадзица за који се стиди. Предао Радована Хагу, то му је хвала. Не знам како се могло дати тако високо признање ратном профитеру. На изборе и потући ту багру .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шта није јасно???

24.05.2020 12:52

хттпс://yоуту.бе/езXзмНо7нАс Нормално да неће...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Добар текст

24.05.2020 13:04

хттпс://српскаинфо.цом/папазјанија/

Name

АКТИВИСТА

24.05.2020 12:54

Не не Игоре. Сви сте ви издајници, само баја и СНСДе климоглавци нису. Све су продали за лични интерес, а нека народе. Дозволили сте дезертерима и криминалцима да владају. Е данас живите са малом пензијом и платом а пола вас на бироу. Њихови праунуци неће моћи ни начети грдне камаре пара које су покрали. Само ће им господ све узети.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Гојко

24.05.2020 14:13

Опет слаба процјена јер нама у власти и уз власт је бас онако како зелимо, свега имамо,кризе нема а опозиција мозе само да нам завиди

Name

РС

24.05.2020 12:56

Изабрали сте нелегални ЦИК, а сад паметујете. А Бога молите да избора не буде пошто вам се лоше пише. Добро се сјећам да сте прије два мјесеца тражили одлагање избора. Доста више лагања, прочитани сте.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лисо

24.05.2020 12:57

А када ће те усвојити закон о испитивању поријекла имовине (лустрацији),молим неки конкретан одговор са прецизираним временским термином ? Хвала...

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

24.05.2020 16:06

Нико никада неце усвојити такав закон.

Name

борац

24.05.2020 13:07

Не знам ста вас цуди, па јесте ли свјесни ко вам је предсједник, па како се замјерати миси.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

25.05.2020 12:53

А ста било ко из РС да уради са мисом? Да удје у катедралу и казе Алаху екбер??? не контам како ико из РС мозе утицати на то да ои це бити миса у некој цркви у Сарајеву или не. А одрзавање су осудили сви српски политицари

Name

ПланетаМајмуна

24.05.2020 13:08

Избора висе неце бити, једино ако Амери дигну глас мозда и буде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

24.05.2020 13:32

Ста це нам избори кад нема опозиције. Ови глумци само промовису себе.

Name

незнам

24.05.2020 13:09

Изабрали себи предсједника РС хрватског поријекла и сад се цудимо о сарадњи са ХДЗ-еом.Па нисмо ми срби нормални.

ОДГОВОРИТЕ
Name

НЕ ЗНАМ се писе одвојено

24.05.2020 16:10

Ко је хрватског поријекла, Зељка? Само један предак јој је Хрват. И ваљда казу устаса, то не бих знао. Тузно је то. Али замисли колико је онда Вукота лос политицар кад га је таква побједила. И да казем то сто је неко Србин не знаци ниста, ако не зели или не зна да брани српске интересес и да заступа српске ставове.У том смислу, ни несрпско поријекло некога не би требало да буде препрека да он буде предсједник РС. Под условом да је спреман да се бори за српски интерес.

Name

За одвојено

24.05.2020 20:23

Стапетљас ти тај интерсе сто твоја љубимица брани србе плацен је и мојим и твојим парама то тије јасно како многоси паметан

Name

ре за одвојено

25.05.2020 12:55

Није она моја љубимица. Мислим да је било сто пута бољих кандидата за позицију предсједника РС од ње и Вукоте.

Name

Европа

24.05.2020 13:11

Ало опозицијо ! Засто идете у парламент док СИПА не испита ДОДИКОВО прислускиване ? Да ли сте ви нормални или вас није брига ко це побиједити у новембру ? Не правите народ будалама ! Инаце ако овако наставите нецете пријеци цензус !!!! Цврст став и алармирати СИПУ,високог представника и поставити услове ! Нема другог избора ако сте постени ! ево прилике да се стане на пут ВЕЛИКОМ БАЈИ !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Рамбо

24.05.2020 13:15

Ха,ха,кад нам мили водја буде тамо гдје му је мјесто,а надам се да нецемо дуго цекати,та умјетна творевина од СНСД це се распасти као балон од сапунице!Пуни сте шљама,прелетаца и папака!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

24.05.2020 16:10

Балон је надуван само сто није пуко, убрзо је распад.

Name

дајдај

24.05.2020 13:20

Зар ЦИК није само формалан сервис за изборе? Сто им је то толико вазно???

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дарко

24.05.2020 13:33

Изборе да је политицке памети треба помјерити и спојити опште и локалне у истој години. Овако су странке и народ сваке 2 године у кампањама и троше се огромне паре народне.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бојан

24.05.2020 13:42

Ја не знам о цему ти прицас о каквим изборима, да ти није било Станивуковица ни цензус не би просао. Ако би ти био кандидат за градонацелника Бањалуке ста мислис да ли би имао 1000 гласова.

ОДГОВОРИТЕ
Name

врс

24.05.2020 13:42

Летиш ти Игоре Радојичићу хтио - не хтио, и било-не било избора.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

24.05.2020 16:12

Ово је Игор Црнадак, цлан ПДПа. Цовјеце ако се не разумјес у политику и не знас ко је ко, немој да коментарисес. Бави се твојом Федерацијом.

Name

Мирко

24.05.2020 13:46

Карикатура...

ОДГОВОРИТЕ
Name

СУСТИНА

24.05.2020 13:50

МОЗЕТЕ РАДИТИ СТА ГОД ХОЦЕТЕ НАРОД ВОЛИ САМО ПАРЕ ,НОВАЦ , ПАРЕ....... СВЕ ЈЕ САМО НА ПРОДАЈУ КО ИМА ПАРЕ ТАЈ ЦЕ И ПОБИЈЕДИТИ .

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боро

24.05.2020 13:54

Игоре колико си ти као министар вањских послова дао налог и за које паре да се дају папири Пакистанцима, Авганистанцима?Све си то радио јер си Од 365 дана у години 300 био ван земље а никада ниси смио да дођеш на Парламент да положише рачун гдје си био и шта си радио.Тек чеш одговарати за све твоје мучке.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре боро

24.05.2020 17:10

А НАТО пут,а Блајбург,а Косарац???

Name

Ре Боро

24.05.2020 21:05

А продаја Јасеновацке градје?потпис за нато?јрватски нацијонални интереси? А пљацка народа......

Name

УС

24.05.2020 14:04

По ком основу ГО Разједињене Српске у Зворнику користи пословне просторије Републицког завода за геолоска истразивања за странацке састанке? Кад це се стати у крај оваквом понасању?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Немам појма

24.05.2020 16:13

Мозда плацају кирију том истом заводу?

Name

Герма

24.05.2020 14:15

Црни Црнадак одмори мало. Недеља је а прави вјерници данас не раде.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бране Јовиц

24.05.2020 15:26

По основу Уговора број ОПУ-21.12/714.1-2341/18 ОД 21.03.2018.ГОДИНЕ ХВАЛА

Name

Гога

24.05.2020 15:41

Без обзира на вријеме одрзавања избора, опозиција це брутално да изгуби само зато сто само кукате критикујете кукумацете а ниста не нудите и ниста не радите е зато губите изборе непуних двадесет година.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

24.05.2020 16:14

Не. Вец зато сто су прилицно млитави у застити националног интереса и неријетко цак и попустљиви тамо гдје не би смјели да попустају.

Name

Прц

24.05.2020 17:13

У праву си Гого,засто се не бусају у прса да су србенде,заститници српског народа,нпр као Косарац...

Name

ре

25.05.2020 09:10

Битно је да ови твоји које тако грцевито неаргументовано бранис, предлазу и раде конкретно на униставању, лоповлуку, вец 20 год. Марс.

Name

Василије

24.05.2020 17:18

Избори не могу бити поштени ако у ЦИК нема искрених представника српскога народа.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ана

24.05.2020 18:41

Ако Додик жели одгодити изборе , зашто ви онда молите по страним амбасадама да се исти одгоде?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Ана

24.05.2020 21:03

Те стране анбасаде су бурлета довели на власт. А ти имас сада сатор за наступ.

Name

Ана за Ре Ана

25.05.2020 07:58

Пише се амбасада, занима ме какав шатор спомињете и какве везе има са мном и са чињеницом да опозиција трчи у стране амбасаде да их моли да одгоде изборе , појасните , ако можете .

Name

Трн

25.05.2020 06:56

Остали су неки стари кадрови у цик који су заступали интересе Хрвата а ту је и наш Бурле. Јер они заједно штите витални хрватски национални интерес. Опрезно ,мафија је то.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РОЛИДУК ДРНД

25.05.2020 08:48

КО ВАМА ВИСЕ ДА ВЈЕРУЈЕ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Разрада система

27.05.2020 06:08

Додиг ,вјероватно, са својим сином (Проинтер) разрађује систем електронског надгледања избора, па када то заврши, тј.усаврши (а недостаје му времена и зато одгађа изборе), онда ће прихватити измјену Изборног закона по хитном поступку и увести електронско надгледање избора и, опет "побиједити"! Опозицио, не насиједајте, ово вам је последњи вагон у возу којим можете промијенити садашњу-ненародну-власт!

ОДГОВОРИТЕ