Биљана Симеуновић: Не слажем се са саопштењем ВСТС

- То саопштење смо добили мејлом, и ја као и сви упослени, иако сам ја потпредсједница ВСТВ-а. Добили смо од пресс-службе саопштење да се изјаснимо да ли се слажемо са таквим саопштењем, и ја да вам кажем, јасно и гласно, ја се не слажем!

Босна и Херцеговина 25.11.2022 | 19:03
Биљана Симеуновић: Не слажем се са саопштењем ВСТС

Ово саопштење Високог судског и тужилачког вијећа (ВСТВ) није моје и ја се не слажем с њим!

Казала је ово за "Дневни аваз" Биљана Симеуновић, потпредсједница ВСТВ-а, коментирајући реакцију ВСТВ-а у којем се тражи да се престане са нападима на судију Бранка Перића, који је јуче ослободио оптужене у случају "Џенан Мемић". 

- То саопштење смо добили мејлом, и ја као и сви упослени, иако сам ја потпредсједница ВСТВ-а. Добили смо од пресс-службе саопштење да се изјаснимо да ли се слажемо са таквим саопштењем, и ја да вам кажем, јасно и гласно, ја се не слажем! Ја сам само видјела ојађени свијет испред зграде Суда БиХ, људе који плачу, који су огорчени - казала је Симеуновић за "Аваз". 

Каква год да је одлука, каже Симеуновић, постоји другостепени поступак.

- Али људи имају право да буду незадовољни, тај случај није ријешен! Не знамо ми више ко је крив, овај или онај, и која служба и гдје је погријешила, али чињеница је да држава није урадила оно што је требала да уради, да нађе убицу или оног ко није успио да га нађе. Зато ово данашње саопштење ВСТВ-а је саопштење које није моје и нисам сигурна да су се сви чланови Вијећа сложили с тим. Ја реагујем, има сигурно и других колега који се не слажу са таквим саопштењем - истиче Симеуновић.

Каже да је чињеница да неправда у случају "Џенан Мемић" постоји.

- Насилно је прекинут његов живот, младића нема. То се није открило, а за то правосуђе мора преузети одговорност, као и полицијске агенције. Држава је у комплету са правосуђем и агенцијама за провођење закона негдје погријешила - нагласила је потпредсједница ВСТВ-а.

Рекао им је "не губите наду", мислим шта то значи?

На крају је коментирала и понашање судије Бранка Перића.

- Не може се онако судија обраћати странкама, да не кажем да и он има одговорност. Видјела сам судијино обраћање странкама, не могу сад рећи да ли се он њима извињава. Рекао им је "не губите наду", мислим шта то значи? Шта ће, ходат около и копат? То је страшно - закључила је Биљана Симеуновић, потпредсједница ВСТВ-а у изјави за "<стронг>Дневни аваз". 

(БН Фото: Дневни аваз) 

Коментари / 49

Оставите коментар
Name

xy

25.11.2022 18:17

Како је могуће да је госпођа Симеуновић одједном против неког од колега, а деценијама је дио ВСТ-а, тог трулог правосудног тијела, у коме , тако правдољубива, само аванзује ? Можда јер је кадар ПДП-а? Или ?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лазар

25.11.2022 19:52

Није тачно, она је свој став и раније јавно износила

Name

Ре xy

25.11.2022 21:22

Господине, да су сви као госпођа Симеуновић, ова држава би била добро мјесто за живот.

Name

Ре Лазар

25.11.2022 21:29

Када је износила? Када се бирала за тужитељицу? Недавно? Или је још некада?

Name

Лаки

26.11.2022 05:49

Xy какав црни кадар пдп зена само износи своје мисљење и уједно поставља нека питања на која треба дати одговор.Буди сретан ако немас слицних проблема као породице Мемиц иДрагицевиц да тразис правду од оваквог накарадног система ....Због оваквих судских одлука ово друство је осудјено на пропаст .

Name

Ветеран 92

25.11.2022 18:18

Тако је госпођо, али једна ласта не чини прољеће.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нена

26.11.2022 07:22

Боље прочитај текст можда промијениш мишљење

Name

Грађанин

25.11.2022 18:18

Свака част ипак има савјесних и поштених судија !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре,грађанин

26.11.2022 04:07

Пратимо,које ће освете и притисци услиједити на госпођу Симеуновић,ако до сада нисте схватили у каквој "држави",живимо.Жалосно,али истинито...Ако има још часних судија,нека дигну свој глас,против скандалозне одлуке,коју је донио судија без морала и части.Такве гмизавце,попут Шерића,треба изоловати од људског рода!!!

Name

Ре

26.11.2022 07:02

Има сигурно,у сваком позиву има људи и нељуди,али је ових првих све мање,а ових других....Зинило д.пе скоро сваком,част изузецима увијек.

Name

Арса

25.11.2022 18:19

Коначно неко поштен у тој институцији ВСТВ-а да се јави ако их има још требају се изјаснити

ОДГОВОРИТЕ
Name

Браво

25.11.2022 18:20

Свака цаст господјо

ОДГОВОРИТЕ
Name

Лактаси

25.11.2022 18:21

Ова јадна дрзава је узас гдје свако мозе да ти убије дјете па ником ниста.Ста јос треба да се деси народу да прогледа да се дигне и збаци ово зло сто нас сатире деценијама.?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Пањик

25.11.2022 18:24

Ниција до зоре па неце ни васа незаборавите да нас цека судија над судијама и један велики и праведни суд ту морамо сви полозит рацуне.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Yy

25.11.2022 18:28

Свака цаст господјо. Најбоље сте појаснили слуцај Мемиц! Муриз 7 година гања правду сам против цитавог корумпираног система и луди периц му казе да не одустаје!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

25.11.2022 22:33

Периц није луд него нису имали квалитетну оптузницу којом би без разумне сумње могли да донесу пресуду. Како осудити људе а нисте сигурни да су криви?

Name

Бањалука

25.11.2022 18:35

Свака Вам част госодјо Симеуновиц. Овако се понаша особа која има морала, части, образа, знања и која је својим знањем дошла на тај полозај и нико не може да је уцјењује. Бог чува храбре.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Валтер

26.11.2022 06:29

ШТА СЕ ДРУГО МОГЛО ОЧЕКИВАТИ ОД ПЕРИЋА? ОНАЈ И КО ЈЕ ИМАО БИЛО КАКАВ ПРЕДМЕТ ТО ЈЕ МОРАО ЗНАТИ! ЗАТО ГЂО ПОТПРЕДСЈЕДНИЦЕ И ВИ СТЕ МОРАЛИ ТО ЗНАТИ! ЈА СЕ ПИТАМ ДА ЛИ ТАЈ ПЕРИЋ МОЖЕ, УОПШТЕ, ВРШИТИ МИСАОНУ КОНТРОЛУ НАД ОНИМ ШТО ПИШЕ И ГОВОРИ?

Name

Ре

26.11.2022 07:07

У овом времену они који имају морала,части и образа су "најгори",мало ко их воли и сви би да их заобиђу јер знају да код таквих нема "рупа".Тврдим да су поштени људи данас најугроженији у својим околинама.Да могу како прогутали би их многи.

Name

Нена

27.11.2022 05:43

За госпођу, Биљану то је ријешена ствар, пресуди како ти се сервира.

Name

Држава АПСУРДА!

25.11.2022 18:37

Највећи АПСУРД је то што су и Биљана и Бранко у праву! Не може човјек да осуди неког без ваљаних доказа а опет да поред свих чињеница и доказа да су сви муљали и нико није пресуђен е то је тек АПСУРД! Нестанак нашег баксузног народа је неминовност и питање је не стољећа већ деценија када ћемо нестати!

ОДГОВОРИТЕ
Name

БРАВО

25.11.2022 18:39

Све нај нај боље у животу поносном цлану ВСТВ Биљани Симеуновиц Све сто је рекла говорила је правно морално чисто и ИСКРЕНО!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЖИКАЖ

25.11.2022 19:07

Много ме је изненадио судија Перић. После толико година да заврши онако срамном пресудом. Није ми јасно да и Брано може тако нешто да уради. То је жалосно.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Будимир

25.11.2022 19:58

Да ли судија може да донесе пресуду ако нема доказа Судија не прикупља доказе већ доноси одлуку на основу прикупљених доказа Иначе нисам фан Перића Чињенице а не сумње и инсинуације оптужују Пресуда мора бити праведна и за оптужене а то подразумјева није доказано да су окривљени ван сваке разумне сумње учинили то дјело Да ли је младић убијен мора се доказати

Name

Ре

25.11.2022 22:02

Извини а засто је Бранко крив. Суд суди на основу доказа а не суза родитеља. Истрага И тузиластво нису урадили свој дио посла.Лицно мислим да је Бранко професионално радио. Поздрав.

Name

Н

25.11.2022 22:34

Пресуду је донијело ВИЈЕЋЕ којим је пресједавао судија Перић и који је прочитао пресуду. Кад тужилаштво подастре необориве доказе, вијећу преостаје само да донесе осуђујућу пресуду.

Name

дјуро

25.11.2022 19:09

бозе сацувај и погледај овај напацени народ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Татар

25.11.2022 19:59

Свако ко има 2%памети не може се сложити са овим

Name

Гога

25.11.2022 19:17

Дивна Биљана , увек у праву и цасна и постена зена

ОДГОВОРИТЕ
Name

Приједорцанин М.

25.11.2022 21:27

Очигледно затајили тужилац и полиција.

Name

Ре

25.11.2022 22:00

Па лијепо је цути да има и поштених и часних судија у БиХ. Наравно то је изузетак, какво нам је правосудје. Зар се не стидите тужиоци, судије, правници, народ у БиХ је жељан правде? Да сте ви радили како треба, не би цијела БиХ била заробљена криминалом и корупцијом, а владајуће политичке партије не би биле организоване групе мафијаша. Срам вас било, сви заједно сте истребљивачи народа у БиХ!

Name

Мргуд

25.11.2022 19:29

Свака вам цаст господјо овакве кадрове требамо у правосудним институцијама а сљама се ријесит који срамоте правосудје а таквих је 90 посто сто гледају колико це пара добити у кферти нама стоје изврсни ооступци по 10 година а кобејг су хитни види се да заостаје правосудје за западом 50 година

ОДГОВОРИТЕ
Name

Обицан цовјек

25.11.2022 20:14

Браво господјо Симеуновиц,лијепо је сазнати да у правосудју постоје постени и непоткупљиви људи,Постени народ је уз Вас и васе излагање,за разлику госпдин периц је себе поставио у центар сметљиста и нељудскости,попљувао је себе и своју професију, Павда за породицу Мемиц и Драгицевиц

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нена

26.11.2022 07:17

Није важно шта се прича већ како се ради, више ми личи на цимање столица без неког ефекта.

Name

Правда

25.11.2022 20:31

Колико тужилаштво суду понуди доказа толико правде.Очигледно да нису понудили ниста И на основу цега да их суд осуди.Тако да је судија у праву.

ОДГОВОРИТЕ
Name

1+1

26.11.2022 11:12

По стилу, а стил је сам човјек, може се закључити да сте и Ви судија. Па зар Перић није могао затражити додатне доказе? Чињеница да је младић убијен, указије на чињеницу да таквих доказа мора бити! Ваљда би то тебало бити јасно и Перићу!

Name

Робин Худ

25.11.2022 20:47

Полиција, ОСА, СИПА, Тужилаштва, Судови, свака институција ради, боље рећи не ради, без икакве одговорности. ВСТВ је давно постао тијело које служи само себи. Како сте осмислили избор судија и тужилаца, треба вам дати Нобелову награду за безобразлук! Ако се не проводи закон, слиједи закон улице! Господо правници, инспектори, полицајци, шта ћете оставити вашој дјеци?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Илија цворовиц

25.11.2022 22:16

Најзалосније у свему овоме је сто се у самом процесу судјења тразе греске у водјењу поступка да би се оптузени ослободили,а не трази се ко је убио тог младица.И,на залост,тако је кад су ићу питању остали крупни слуцајеви.Само се трази греска у водјењу поступка,и предмет пада на суду.Узас...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хута

25.11.2022 22:28

"Држава је у комплету са правосуђем и агенцијама за провођење закона негдје погријешила", каже госпођа Симеуновић. Да, слажем се. Држава је погријешила што у правосуђу и агенцијама за провођење закона поставља неморалне, корумпиране и нестручне особе каква је и сама. Критикује институцију у којој је на врло, врло високом положају те тиме у толикој мјери и креира њен рад. Не можеш бити у септичкој јами, а да не смрдиш.

ОДГОВОРИТЕ
Name

x

26.11.2022 06:43

О томе сам и написао коментар, али народ који , без иоле мозга , већ деценијама гласа за своје тлачитеље, пада на "прву лопту" и одушевљава се Биљанином изјавом. У правосуђу је већ одавно све корумпирано и не можеш бити дио те каљуге, ако другачије мислиш, него фино одеш, рецимо у адвокатуру и направиш отклон од те криминалне организације. Већ одавно стране дипломате, медији и невладин сектор указују на све корумпиране сфере овог друштва, па и на правосуђе,тако да изненадно "просвјетљење" именоване, мени ама баш ништа не значи.

Name

Сyднеy

26.11.2022 05:26

Није вам ваљао Милан па сте на све могуце нацине успјели да га смијените и доведете свог халила на цело тузиластва Дад вам одједном неваља ни халил и једино да срецу покусате наци са новим љубимцом неким сациријем Мозете именоват и своје свастике сураке пунце пунице свекрве као милицевиц сто именова свог сурјака али без доказа не мозете никог осудит

ОДГОВОРИТЕ
Name

Илија цворовиц

26.11.2022 07:15

Ајде друзе не лупетај,вец погледај истини у оци.И Милан и ови послије њега,све су то папци који се продају за паре,то сви знамо.Овде је небитно ко је и како се зове судија,јер се само тразе греске у водјењу поступка, и због тих гресака се поциниоци ослобадјају.То је најлакси нацин да ослободис оптузене,јер су и браниоци свјесни и знају да су они поцинили та дјела,али се хватају ситница(попут оне да ли је стављено велико слово на поцетку реценице) у водјењу поступка,и на основу тога ослобадјају поциниоце.Туга од дрзаве и закона...

Name

Приједорцанин М.

26.11.2022 07:34

Сиднеy.очигледни ботовчина.ај и ти поткивај магарицу...

Name

Добој

26.11.2022 05:35

ЗИВА И ЗДРАВА БИЛА.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре xy

26.11.2022 06:18

Немојте овог називати господином јер црвеносекташи немају никакве везе са господом.По глупавом коментару можда је она члан ПДПа види се да је црвеносекташ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре лаки

26.11.2022 07:16

Да ли заиста мислите да се у правосуђе може ући без чланске књижице ? Не будите смијешни.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре

26.11.2022 08:01

Наравно, Овај текст је зато и написан, да ови наивни вјерују у бајке. Хајмо оптужнице дотичне, да видимо проценте како су прошле, па онда да је хвалимо.

Name

Петар

26.11.2022 09:20

Честитам госпођи Симеуновић али жалим што међу судијама нема више тако часних судија.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Петар

26.11.2022 11:40

Овакви ко ова Симеуновицка су најопаснији. Ал видим прица јој пролази код неких.